E-İMZA BAŞVURU SÜRECİ HAKKINDA

 

Elektronik imza temin süreçleri ile ilgili olarak,

3 yıllık e-imza alımlarının ilk başvurusunda, e-Devlet üzerinden kimlik doğrulama ve işlemler konusunda E-Güven Firması tarafından yapılan bilgilendirmeye istinaden izlenmesi gereken işlem adımları aşağıda belirtildiği şekildedir:

• https://www.turkiye.gov.tr adresinden İnternet Bankacılığı aracılığıyla giriş sağlanır.

• Arama bölümüne e-Kayıt Onay İşlemleri yazılır ve e-Kayıt Onay İşlemleri Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu seçeneğine tıklanır.

• Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu / e-Kayıt Başvurusu Onay İşlemleri sayfasında;

     - İşletme / Sağlayıcı Tipi – Güvenli e-İmza

     - İşletme/Sağlayıcı –E-Güven olarak seçilir ve devam et seçeneğine tıklanır.

• e-Devlet başvurunuzu Onayla diyerek işleme devam edilir.

 • Açılan ekranda bilgilerin doğruluğunu onayladıktan sonra kutu içerisindeki seçeneğe ve Onayla butonuna tıklanarak devam edilir.

• İşlem başarılı uyarısı alındıktan sonra doğrulama işlemi tamamlanır.

• E-devlet üzerinden kimlik doğrulama işlemi gerçekleştirildikten sonra imzalı NES Taahhütnamesi e-posta ile başvuru sahibine iletilir. e-Devlet kimlik doğrulama ve e-İmza başvuru süreci hakkında bilgilendirme içeren doküman ekte yer almaktadır.

Bilgilerinize sunarız.

 

 

28 Kasım 2024 - Okunma Sayısı : 539