E-İMZALARIN YENİLENMESİ HAKKINDA

Birliğimiz ve E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş. ile Birliğimiz arasında 31.01.2013 tarihinde yapılmış olan Elektronik İmza Hizmetleri Kurumsal iş Birliği Sözleşmesi çerçevesinde, toplu olarak temin edilerek Eczacı Odalarımız tarafından eczacılarımıza teslim edilen 3 yıllık nitelikli elektronik sertifika +Akıllı Çubuk'tan oluşan e imza paketlerine ilişkin geçerlilik tarihleri Şubat 2016 itibari ile sona ereceği, Merkez Heyeti tarafından gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında eczacılarımızın daha uygun koşullarda güvenli elektronik imza (e-imza) alımlarının sağlanabilmesi adına ilgili şirketlerle yapılan görüşmelerin tamamlandığı, bu çerçevede E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş. ile yeniden sözleşme imzalandığı bildirilmiştir.

 

Bu kapsamda;

- Eczacılarımızın Sahip oldukları akıllı çubuk üzerinde e-imzasını aynı şifre ile 3 yıl daha kullanmaya devam edecek eczacılarımız için e-imza yenileme bedeli 90 TL (KDV Dahil) - Yeni e-imza paketi temin etmek isteyen eczacılarımız için satın alım bedeli 110TL (KDV Dahil) olarak belirlenmiş olup, e-imza yenileme ve e-imza satın almak isteyen meslektaşlarımızın 12 Şubat Cuma günü mesai bitimine kadar ek dilekçe ile Odamıza başvuru yapmaları gerekmektedir.

Bilgilerinize sunulur.

Yeni Başvuru İçin Tıklayınız

3 Yıl Yenileme Başvurusu İçin Tıklayınız

09 Şubat 2016 - Okunma Sayısı : 1700