ODAMIZIN 2015 YILI OLAĞAN SEÇİMLİ GENEL KURULU 19-20 EYLÜL 2015 TARİHLERİNDE YAPILMIŞTIR.

2015 Yılı Olağan Seçimli Genel Kurulumuz 19 Eylül 2015 tarihinde Odamız toplantı salonunda 149 meslektaşımız katılımı ile gerçekleşti.

Divan Başkanlığına Ecz.  Çağatay ÇAKAR, Başkan Yardımcılığına Ecz.   Filiz DERKUŞ KAPLANCIK, yazman üyeliğe Ecz. Nihal İNCE ve Ecz.  Yasin SELAM seçildi.

Yönetim Kurulu Çalışma Raporu, Hesap Raporu ve Denetleme Kurulu Raporu Genel Kurul'a sunuldu, raporlar ayır ayrı oylandı ve oy birliği ile ibra edildi.

Mersin Eczacı Odası İktisadi İşletme Hesap ve Çalışma Raporları Genel Kurula sunuldu.

Gündemin "Temsilcilik Giderleri ve Tefriş Fonu" oluşturulması ile ilgili maddesinde divana verilen önerge divana öneri oylandı  Temsilcilik ve Tefriş Fonu  oy birliği ile bir önceki dönem olduğu gibi 200 TL olarak kabul edildi.

Bölgemizde faaliyet gösteren tüm eczanelerin nöbetçi eczane ilanlarını elektronik ortamda yapması, halka yönelik bilgilendirme ve reklam içeriklerinin eczanelerde gün boyu yayınlanmasını sağlayacak E-bilgi ekranlarının (her eczane için en az 22 inç ölçüsünde ve en az 2 monitör olmak üzere) tüm eczanelerde kurulumu ve işletimini sağlamak için;

Sistem için ihtiyaç duyulan yazılım ve donanım olarak gerekli olan bilgisayar kasalarının mülkiyeti Odamız İktisadi İşletmesinin olmak üzere İktisadi İşletme aracılığıyla satın alınarak eczanelere 200 Amerikan doları tutarında depozito karşılığı kurulumu için Yönetim Kuruluna yetki verilmesi,

Monitörler ile güç kaynağının asgari standartlarının  belirlenmesi hususunda  Yönetim Kuruluna yetki verilmesi ve belirlenecek özellikteki monitörler ile güç kaynağının eczaneler tarafından temin edilmesi,

Kurulum için gerekli olan diğer malzemelerin (askı aparatları, kablo vb) bedeli ile kurulum ücretlerinin İktisadi İşletme bütçesinden karşılanması,

Sistemin finansmanı ve yenilenmesine katkı amacıyla Odamız Yönetim Kurulu veya Yönetim Kurulu tarafından atanacak Komisyonun onaylayacağı reklam içerikleri, kamu spotları ve bilgilendirme ilanlarının E-bilgi ekranlarından yayınlanması,

Sistemin hayata geçirilmesi için gerekli olan yazılım ve  donanım alımı ve hizmet sözleşmeleri, eczane sahibi üyeler ile Odanın yapacağı sözleşmeler, reklam verenlerle yapılacak sözleşmeler ve gereksinim duyulacak diğer sözleşmeler hususunda Oda Yönetim Kuruluna yetki verilmesi,

Sistemin tüm eczanelerde kurulumunun ve depozito ödemelerinin 2016 yılı Nisan ayı sonuna kadar tamamlanması için Yönetim Kurulu'na yetki verilmesi için Divana verilen önerge oylandı ve oy birliği ile kabul edildi.

20 Eylül Pazar günü yapılan oylamaya 304 meslektaşımız katılmıştır. Meslektaşlarımızın katılımı ve ilgilerinden dolayı teşekkür ederiz.       

 

29 Eylül 2015 - Okunma Sayısı : 1623