TITUBB KULLANICI ŞİFRESİ ALAMAMIŞ MESLEKTAŞLARIMIZIN DİKK.
İLAÇ TAKİP SİSTEMİNDE KAYITLI ECZANE VERILERININ TITUBB SISTEMINE YAPILAN AKTARIMI SONRASINDA KULLANICI ŞİFRESİ ALAMAMIŞ MESLEKTAŞLARIMIZIN DİKKATİNE
Ülkemizde faaliyet gösteren eczanelerin İlaç Takip Sistemi’nde kayıtlı bilgilerinin toplu olarak TITUBB sistemine kayıt edildiği ve sistemin kullanımı için şifrelerin de meslektaşlarımızın İTS'de kayıtlı e-posta adreslerine gönderildiği 08.04.2011 tarihinde www.teb.org.tr de yayınlanan “ECZANELERİN T.C.İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ BİLGİ BANKASI SİSTEMİNE (TITUBB) YAPILAN KAYIT İŞLEMLERİ HAKKINDA” başlıklı duyuru ile bildirilmişti.
TITUBB için kullanıcı şifresi kendisine ulaşmayan meslektaşlarımız tarafından yapılan bildirimler doğrultusunda TITUBB Çağrı Merkezi ile görüşme gerçekleştirilmiş ve uygulanacak işlem hakkında bilgi istenmiştir.
Kullanıcı şifresi İTS’de kayıtlı bulunan e-posta adresine ulaşmamış olan meslektaşlarımızın http://212.174.130.231/UBB/Forms/PassReminder.aspx adresinde yer alan,
- Kullanıcı adı (T.C.Kimlik numarası),
- E-posta adresi ve doğrulama kodu bilgilerini doldurmaları ve şifre yenile tuşuna basmaları gerekmektedir.
- Bu işlemi yapan meslektaşlarımızın, belirttikleri e-posta adresine, veri bankası tarafından e-posta gönderilecektir.
Şifre yenileme işlemini gerçekleştirdikten sonra da sistem kullanımı hakkında bir sorun yaşanması durumunda, TITUBB’un (312) 266 29 92 numaralı Çağrı Merkezi, meslektaşlarımıza yardımcı olacaktır.