TSK Sağlık Provizyon ve Tahakkuk Sistemi hk.

         TEB?in Odamıza göndermiş olduğu yazıda; TES Personeli, Erbaş, Er, Sivil Memur ve bakmakla yükümlü oldukları kişilerin reçetelerinin, 2009 yılı nisan ayından bu yana TSK Sağlık Provizyon ve Tahakkuk sisteminde masai saatleri içinde bakım ve güncelleme yapılması nedeniyle sorunlar yaşandığının bildirilmesi üzerine  T.C. Milli Savunma Bakanlığı?nın TEB?e gönderdiği yazıda;

 

         TSK Sağlık Provizyon ve Tahakkuk sistemi (SPTS)?nin 01 Ocak 2004 yılından bu yana Türkiye genelinde kullanıldığı ve bu sistemin işleyişinde zaman zaman içerik hatalarından veya donanım ve altyapı problemlerinden dolayıi aksaklıklarla karşılaşılabildiği belirtilerek, karşılaşılan problemlerin eczaneler tarafından TSK-SPTS Çağrı Merkezi?ne (312) 412 00 00 numaralı telefondan bildirilmesinin söz konusu problemlerin en kısa süre içerisinde tespit edilerek çözülmesine katkı sağlayacağı bildirildiği belirtilmiştir.

01 Mart 2011 - Okunma Sayısı : 2157