Elektronik imza temin süreçleri ile ilgili olarak,
3 yıllık e-imza alımlarının ilk başvurusunda, e-Devlet üzerinden kimlik doğrulama ve işlemler konusunda E-Güven Firması tarafından yapılan bilgilendirmeye istinaden izlenmesi gereken işlem adımları aşağıda belirtildiği şekildedir:
• https://www.turkiye.gov.tr adresinden İnternet Bankacılığı aracılığıyla giriş sağlanır.
• Arama bölümüne e-Kayıt Onay İşlemleri yazılır ve e-Kayıt Onay İşlemleri Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu seçeneğine tıklanır.
• Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu / e-Kayıt Başvurusu Onay İşlemleri sayfasında;
- İşletme / Sağlayıcı Tipi – Güvenli e-İmza
- İşletme/Sağlayıcı –E-Güven olarak seçilir ve devam et seçeneğine tıklanır.
• e-Devlet başvurunuzu Onayla diyerek işleme devam edilir.
• Açılan ekranda bilgilerin doğruluğunu onayladıktan sonra kutu içerisindeki seçeneğe ve Onayla butonuna tıklanarak devam edilir.
• İşlem başarılı uyarısı alındıktan sonra doğrulama işlemi tamamlanır.
• E-devlet üzerinden kimlik doğrulama işlemi gerçekleştirildikten sonra imzalı NES Taahhütnamesi e-posta ile başvuru sahibine iletilir. e-Devlet kimlik doğrulama ve e-İmza başvuru süreci hakkında bilgilendirme içeren doküman ekte yer almaktadır.
Bilgilerinize sunarız.