SSK AVANS ÖDEMELERİ HAKKINDA;


SSK geri ödemelerindeki aksaklığın giderilebilmesi için 20 Nisan 2005 tarihine kadar Sağlık İşleri İl Müdürlüğüne teslim edilen evrakların dökümünün Sağlık İşleri İl Müdürlüğüne iletilmek üzere acilen Odamıza iletilmesi gerekmektedir. (bu dökümü almak için SSK provizyon sistemine girilerek ana menü ekranında "faturalama işlemleri" bölümüne girilir.buradan 20 nisan tarihine kadar dönem sonlandırma işlemleri yaptığınız evraklarınızın dönemi seçilir.daha sonra "rapor türü" kısmından "dilekçe" seçeneği seçilir ve "sorgula" tuşuna basılarak ekrana gelen dilekçe çıktısı alınır. 20 Nisan tarihine kadar dönem sonlandırılan her dönem için dilekçe çıktısı alınmalıdır.)

Ekteki Form Doldurularak En Kısa Sürede Odamıza Teslim Edilmesi Gerekmektedir. Bu Bilgiler Avans Ödemeleri İçindir.


SSK FATURA TESLİMİNDE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR;

- Faturaların hem aslına hem de nüshasına birer adet reçete listesi ve birer adet fatura çıktısı ayrı ayrı zımbalanacaktır.

- Teslim formu 3 nüsha olarak düzenlenecek ve kesilen faturaya bir önceki ayın SSK prim ödeme makbuz fotokopisi eklenecektir.

- Her eczacıya; SSK da bir klasör oluşturulacak (Odamız tarafından temin edilecek) ve bu klasör üzerine eczacının kullanıcı numarası, eczacı-eczane adı, adresi, telefon numarası, banka hesap numarası yazılacak,
Klasörün üzerine yazılacak bilgiler için eczacılarımızın ekteki formu doldurarak (form ekinde sözleşme fotokopisi olacaktır) en kısa sürede Odamıza teslim etmeleri gerekmektedir.

- SSK Prim Borcu yazısını teslim etmeyen meslektaşlarımızın en kısa sürede SSK?ya teslim etmeleri gerekmektedir.

- 1 Temmuzdan itibaren faturalar bilgisayarda yazdırılacaktır.

2gunelilan.jpg