FARMAINBOX REÇETE TEVZİ SİSTEMİ'NE GİRİŞ YAPARKEN YAŞANAN SIKINTI HAKKINDA AÇIKLAMALAR


 
 
         Birliğimize Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi’ne giriş yaparken bazı meslektaşlarımızın sıkıntı yaşadığına dair bildirimler ulaşmaktadır.

Sorun yaşayan meslektaşlarımızın izlemesi gereken işlem basamakları şu şekildedir;

1. FarmaInbox programını Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır'dan kaldırınız.
2. C:\Program Files\TEB klasörünü siliniz.
3.
http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=22 adresinden .net 3.5. sp1'i veya .NET 4'ü indiriniz ve kurunuz.
4.
www.farmainbox.com adresindeki FarmaInbox kurulumunu indiriniz ve kurunuz.
5. Yukarıdaki işlemleri yaparken sorun yaşarsanız lütfen 444 3 329 numaralı Çağrı Merkezi'ni arayınız.

Birliğimiz tarafından meslektaşlarımızın yaşadığı mağduriyeti en kısa sürede çözmek üzere gerekli işlemler yapılmaktadır.
 
 
Bilgilerinize sunulur.